The history of contemporary art in the Soviet Union is divided into two histories; the official and the unofficial.
Bilha Aharoni has no fishermen or sailors’ culture. She is a “sailor of the soul,” as she puts it.
הציורים והשלטים בטריצ'ור עוררו באייל זיכרונות נוסטלגיים לשלטים ולמודעות הפשוטות והתמימות, המעוצבות והמבוצעות ידנית, אותם ראה בישראל בשנות הארבעים והחמישים.
The installation I presented in this framework, Developmental Transformations/Reincarnations of the Sons of Light and the Sons of Darkness, was doubly meaningful for me: it was the first showing of my works outside Israel, and it also marked a turning-point in my artistic career.
מאמר מאת פרופ' דן בר-און ז"ל על הספריה האסורה.
מאמר של ד"ר נילי קרן על "הספריה האסורה".
ציוריו של חגי שלומי מתעתעים במתבונן בהם. במבט ראשון, הם נראים 'ידידותיים', קומוניקטיביים, מתמסרים בקלות ופשוטים להבנה. מבטים נוספים חושפים בפני המתבונן את מערכות-ההגנה, אשר מקשות ומונעות ממנו את פיצוח המורכבות והמסתורין החבויים מתחת לעור-הציור.